پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
سه شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۷۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۳۲۵۸۶ مورد

چهارشنبه ٢٩ دی ١٤٠٠ ساعت ٢٢:٣٢ ب.ظ   ( بازدید : 191 نفر )

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم صداوسیما در جلب اعتماد اجتماعی و تغییر نگرش مردم جامعه درزمینهٔ سلامت، گفت: انعکاس اخبار حوزه سلامت در رسانه‌ها همانند راه رفتن بر روی لبه تیغ است و گاهی یک خطا سبب از دست رفتن این اعتماد و اتفاقات جبران‌ناپذیری برای سلامت مردم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، مهندس مجید پورخیاط روز چهارشنبه 29 دی‌ماه 1400 در دیدار با معاون و مدیر اتاق خبر صداوسیمای خراسان شمالی، ضمن قدردانی از عملکرد صداوسیما در پوشش اخبار حوزه سلامت، اظهار کرد: در ابتدای شیوع کرونا در استان نیز صداوسیما به‌موقع در خط مقدم اطلاع‌رسانی حضور یافت.
 

وی تصریح کرد: فعالان این حوزه با به تصویر کشیدن فداکاری‌های مدافعان سلامت و آگاهی بخشی برای مقابله با این ویروس ناشناخته، در کنار همراهی مردم سبب بهبود شرایط به نفع سلامت جامعه شدند.
 

وی افزود: اگر امروز شاهد پوشش حداکثری واکسیناسیون در استان و کاهش آمار بیماران بستری کرونا در بیمارستان‌ها هستیم، بخشی از این دستاورد مهم حاصل اطلاع‌رسانی و نگاه مثبت صداوسیما در این حوزه است.
 

پورخیاط با اشاره به اینکه اخبار حوزه علوم پزشکی به دلیل ارتباط مستقیمی که با سلامت مردم دارد از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: از مطالبه گری و نقدهای سازنده صداوسیما در جهت ارتقای سلامت مردم استقبال می‌کنیم چراکه این رسانه دغدغه‌مندی خود نسبت به حوزه سلامت را ثابت کرده است.
 

وی با بیان اینکه گاهی انتشار یک خبر سبب از دست رفتن اعتماد اجتماعی به حوزه سلامت و ایجاد اتفاقات جبران‌ناپذیری برای مردم می‌شود، تصریح کرد: در این شرایط، نقش کارآمد صداوسیما می‌تواند به کمک بیاید و با کارکرد خود همچون بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارتقای سلامت مردم نقش‌آفرینی کند.
 

سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تبیین سیاست‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی عنوان کرد: دوری از روابط عمومی سنتی و فعالیت بر اساس روابط عمومی نوین و تعاملی را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم اطلاع‌رسانی شفاف و دقیقی از حوزه‌های مأموریتی دانشگاه داشته باشیم.
 

گفتنی است در این نشست، معاون و نیز مدیر اتاق خبر صداوسیمای خراسان شمالی ضمن بیان دغدغه‌های خود در حوزه سلامت و چالش‌های اطلاع‌رسانی، بر تقویت تعاملات و همکاری‌های این معاونت با دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کردند و چندین برنامه عملیاتی نیز با این هدف مقرر شد اجرایی شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.